VIDEO: JOŠ JEDAN DOKAZ LJUDSKE GLUPOSTI

Tinejdžeri se snimaju dok jedu banane s korom pa to stavljaju na društvene mreže, no neki idu i korak dalje


100posto
27.04.2019.08:00
Tinejdžeri se snimaju dok jedu banane s korom pa to stavljaju na društvene mreže, no neki idu i korak dalje
Foto: Profimedia

sažeto

Liječnica upozorava da voće i povrće barem moraju oprati jer se mogu otrovati pesticidima


100posto
27.04.2019.08:00

I dok se činilo da nakon iskakanja iz kretajućeg automobila i žvakanja kapsula s deterdžentom ljudi ne mogu smisliti gluplje 'izazove', proteklih dana društvenim mrežama počeo je kružiti novi viralni izazov pod nazivom Shell On. Radi se o tome da osobe na snimkama jedu prehrambene proizvode zajedno s njihovom ambalažom, piše abcactionnews.com. 

Ponajviše to rade tinejdžeri, ali nevjerojatno je da su i neki stariji podlegli suludom trendu.

U slučaju voća i povrća, ono jedu s korom, a isto tako i kikiriki u ljusci.

Najviše ih se odlučuje pojesti bananu s korom, neoguljene naranče, jaja s ljuskom, a neki dosjetljiviji pojedu i papirnate košarice od muffina. Jedan je tinejdžer iz Arizone otišao toliko daleko da je zagrizao i progutao plastičnu vrećicu u kojoj se nalazila mrkva.

 
 
 
View this post on Instagram

Hey kids, don’t eat plastic, cardboard or banana peels 🤦🏻‍♀️ #shellonchallenge is the latest Snapchat trend 😳

A post shared by 961WEJZ (@961wejz) on Apr 18, 2019 at 5:31am PDT

Liječnica Danelle Stabel rekla je da većina tinejdžera koji se upuštaju u izazov vjerojatno ne razmišlja o tome da bi koru barem trebali oprati prije nego ju krenu jesti. Zbog toga ih vreba velika opasnost od trovanja pesticidima koji se nalaze na kori voća. Ipak, daleko su opasniji slučajevi u kojima tinejdžeri jedu plasične omote.

"To me najviše brine, jer sve neprobavljivo što unosimo može dovesti do gušenja. Uz to, riječ je o neprobavljivim stvarima koji, ovisno o veličini zalogaja, neće lako proći kroz probavni sustav", ističe Stabel.

ljudska glupost

viralni izazov

Shell On

newsletter

Prijavite se na Newsletter