Ipak još ništa od takvih reklama

Oglašavanje hrane i kozmetike na Pornhubu: 'Ako koristite naše proizvode za njegu nećete morati posjećivati ovu stranicu tako često'


100posto
04.11.2019.19:00
Oglašavanje hrane i kozmetike na Pornhubu: 'Ako koristite naše proizvode za njegu nećete morati posjećivati ovu stranicu tako često'
Profimedia

sažeto

Dva globalna brenda probila su led u oglašavanju na najpoznatijoj stranici za odrasle, međutim nisu se dobro proveli


100posto
04.11.2019.19:00

Globalni brendovi Unilever i Kraft Heinz našli su se pod paljbom nakon što su lansirali oglašivačke kampanje na najpopularnijoj stranici s pornografijom. Ova dva brenda koji proizvode sve od sapuna, sredstava za čišćenje do gotove hrane, odlučili su iskoristiti taj dosad netaknuti 'bazen' publike koja samo čeka da im uz 'xxx videa' krenu iskakati reklame za šampone i sapune. Barem su tako mislili njihovi marketinški magovi

Unilever, proizvodi Dove sapune, Axe deodorante, Hellmanns majonezu, a svoj noviji brand Dollar Shave Club - s proizvodima za brijanje i održavanje brade, koji šalje svojim članovima preparate poštom, odlučili su oglašavati na Pornhubu. I to pod sloganom: "Ako koristite naše proizvode za njegu nećete morati posjećivati ovu stranicu tako često".

Nije poznato kakve su reakcije stigle iz samog Pornhuba, ali gazdama Unilevera nije se svidjela ta originalna kampanja. Na marketing u toj kompaniji troše oko šest milijardi engleskih funti godišnje, izjavio je kreativni direktor Dollar Shave Cluba Matt Knapp. Kompanija je odlučila oglašavati svoju liniju za muškarce na toj porno stranici jer oni 'čuvaju frajerima leđa'.

Twitter

Recimo da milijuni posjetitelja ne znaju što je AdBlocker (program za blokiranje reklama, koji nitko ne koristi dok čita 100posto), prema onome što smo pronašli na internetu ljudi primijete što se piše i u komentarima svoja opažanja podijele na - Twitteru. Kako će reagirati ako će ih zasipati reklamama za juhu u vrećici, ili pjenu za brijanje, očito nećemo saznati još tako skoro.

Peru ruke od kampanje

"Nije skupo, ali zanimljivo, doseg koji možete dobiti, kao i dojmovi su ogromni", kazao je Knapp u kolovozu. Međutim, početkom studenog Unilever se distancirao od Pornhuba i zarekao se da tamo nikada više neće oglašavati.

Ogradili su se službenim izjavama kako se niti jedan njihov brand neće oglašavati niti na jednoj porno stranici. Iz stožera su dodali da je Dollar Shave Club imao operativnu neovisnost te da u londonskoj središnjici nisu znali za tu kampanju.

Kraft Heinz, poznati po svom kečapu, sirnom namazu Philadelphia, HP Sauceu i mnogim drugim prehrambenim proizvodima također su se oglašavali na Pornhubu. Štoviše, preuzeli su pornografske stranice na jedan dan uz hešteg #FoodPorn. Bila je to kampanja da promoviraju svoj brend smrznute hrane Devour, u siječnju.

"Brend je isključivo govorio o #FoodPornu, koji je postao kulturni fenomen na Instagramu", izjavio je njihov glasnogovornik.

Pornhub ima 110 milijuna dnevnih posjetitelja, 71 posto publike čine muškarci, zbog čega je izrazito atraktivna stranica za oglašivače koji usmjeravaju svoje kampanje prema njima. Osim izričito eksplicitnog seksualnog sadržaja, koji bi nekima mogao smetati, stranica se nalazi na udaru kritika zbog objavljivanja ilegalnog materijala.

Pornhub

oglašavanje

Unilever

Dollar Shave Club

FoodPorn

Kraft Heinz

newsletter

Prijavite se na Newsletter