što je sljedeće?

Ma koliko to zvuči suludo, neke kompanije zabranile su ženama nošenje naočala na poslu, a razlog je krajnje bizaran


100posto
10.11.2019.15:00
Ma koliko to zvuči suludo, neke kompanije zabranile su ženama nošenje naočala na poslu, a razlog je krajnje bizaran
Profimedia

sažeto

Navodno su neki trgovački lanci rekli da prodavačice koje nose naočale odaju hladan dojam


100posto
10.11.2019.15:00

Dolazak Japanki na posao s naočalama postao je vruća tema ne samo u toj zemlji, nego su se užarile društvenem mreže u cijelom svijetu. Naime, sve je započelo nakon što su se pojavile informacije da su neke tvrtke svojim djelatnicama rekle da ne smiju na posao nositi naočale. 

Navodno su neki trgovački lanci reklil da prodavačice koje nose naočale ostavljaju "hladan dojam". Tema je na društvenim mrežama izazvala žestoku raspravu o odijevanju i ženama na radnom mjestu.

Tvrde da se šminka ne vidi dobro

iStock

Kompanije su, pak, kao razlog navele sigurnosne razloge kada se radilo o djelatnicama u zrakoplovnim firmama, a što se tiče djelatnica u sektoru ljepote i kozmetike, navodno su navele da se kod onih s naočalama šminka ne vidi dobro.

Nije poznato jesu li takve "zabrane" utemeljene na pravilima kompanije ili su odraz društveno prihvaćene prakse na tim radnim mjestima. 

Tema je na postala viralna, a pojavio se i popularan hešteg naočale su zabranjene.

Peticija protiv štikli

"Razlozi zbog kojih žene ne bi smjele nositi naočale na radnom mjestu su uistinu besmisleni. Cijela ova priča je jako diskriminirajuća. Ovdje se ne radi o tome na koji način žene obavljaju svoj posao, već tvrtke vrednuju žene po njihovom izgledu i na temelju njihove ženstvenosti, poručili su stručnjaci.

A to nije prvi puta da se takvo nešto događa, nedavno se vodila rasprava o nošenju cipela s visokim potpeticama u Japanu.

Naime, glumica i spisateljica Yumi Ishikawa pokrenula je peticiju o ukidanju pravila po kojem Japanke na posao moraju dolaziti u cipelama s visokim potpeticama. Njen je pokret dobio veliku podršku i veliki broj pratitelja na društvenim mrežama.

posao

žene

izgled

naočale

newsletter

Prijavite se na Newsletter