GOLEMI IZNOS

Gospođa zgrožena računom za vožnju taksijem od 9 km po Zagrebu: ‘Napravila sam veliku pogrešku!‘

Vozač je samouvjereno rekao da ne krši zakon i da možemo pozvati i policiju. Na kraju sam mu platila, ispričala je putnica

Ilustrativna fotografija

 Allover Images/Alamy/Profimedia

Pritužbe građana na skupi autotaksi prijevoz dio su svakodnevice, a novi zapanjujući slučaj portalu Dnevnik.hr dojavila je žena koja je nedavno poslovno bila u Zagrebu. Prijevoz od zagrebačkog prigradskog naselja Buzin do Trešnjevke u špici, kad ljudi odlaze s posla, platila je čak 105 eura. Pritom su prešli oko devet kilometara u gotovo sat vremena vožnje.

"U Googleovu tražilicu upisala sam ‘Taxi Zagreb‘ i preglednik mi je izbacio sponzoriranu stranicu s taksi-prijevozom na koju sam kliknula ne obraćajući pažnju o čemu je točno riječ. Na broj telefona koji je naveden na toj stranici pozvala sam taksi koji me prevezao od Buzina do Trešnjevke. Vožnja je trajala od 15:02 do 15:59 s obzirom na to da je bila gužva.

Kad smo stigli, na moje čuđenje, taksist je rekao da vožnja stoji čak 105 eura. Isprva nisam željela platiti, a on mi je kazao kako sam mogla pratiti kretanje cijene na taksimetru pokazavši na mobitel. Međutim, on je koristio dva mobitela koja je stalno uzimao. Rekla sam mu da sve i da sam htjela nisam mogla pratiti cijenu jer mu je mobitel stalno bio u ruci. A iskreno, nisam uopće niti obraćala pozornost na te mobilne uređaje. Još je samouvjereno rekao da ne krši zakon i da možemo pozvati i policiju. Na kraju sam mu platila", ispričala je žena.

"Tražila sam kontakt njegova direktora, na što mi je odgovorio da je on direktor, da ću dobiti račun i da se na temelju toga mogu žaliti. Moja je pogreška u tome što nisam unaprijed pitala koliko stoji vožnja, no nije mi bilo ni na kraj pameti da će biti tako visoka cijena", dodala je.

Portalu Dnevnik.hr ustupila je račun spomenute usluge na kojem je kao pružatelj navedena tvrtka Vlaho prijevoz j.d.o.o.

"Kako sam kasnije mogla vidjeti na internetu, iz istog su se razloga već ljudi žalili na tu tvrtku", kaže putnica koja se osjeća prevareno.

Vlasnik i direktor spomenute tvrtke je Emanuel Cirimotić. Kompanija je 2023. ostvarila ukupni godišnji prihod u iznosu od 65.407,35 eura, dok je u 2022. on iznosio 22.786,12 eura, navodi Poslovna.hr. U 2023. neto dobit iznosila je 6.113,16 eura. Navodi se i kako je u 2023. povećan broj zaposlenih na sedam djelatnika.

Direktora tvrtke zatražili su komentar o pritužbi spomenute žene.

"Cijene određujemo prema Pravilniku o autotaksi prijevozu u RH. Naše su cijene veće u odnosu na druge jeftinije pružatelje usluga prijevoza i za svaku vožnju i uslugu korisnicima izdajemo fiskalni račun. Dakle, mi, kao i svaki prijevoznik određujemo svoju cijenu. Netko želi konkurirati kvalitetom svoje usluge, a netko niskom cijenom", rekao je Cirimotić pa dodao:

"U Pravilniku nije definirana niti najniža niti najviša cijena usluge prijevoza prema prijeđenom kilometru, a mogu kazati kako nerazumna cijena ni u jednom slučaju, naravno, nije dobra".

Osporio je optužbe da je tijekom vožnje mobilne uređaje držao u rukama zbog čega klijentica nije imala potpuni uvid u kretanje cijene.

"Nije točna tvrdnja gospođe koja se požalila da sam tijekom vožnje imao u rukama mobitel na kojem je aplikacija s taksimetrom te da stoga nije mogla pratiti kretanje cijene. U vožnji koristimo dva uređaja, jedan za prikaz cijene, a drugi za pozive i on je spojen bluetoothom. Tako se pridržavamo svih sigurnosnih pravila u prometu i svaki naš klijent upoznat je s kretanjem cijene vožnje".

Upitan je i da konkretno objasni formiranje cijena autotaksi-usluga, na koje je bilo više pritužbi građana.

"Naša je usluga učinjena na maksimalno profesionalan način i prema svim pravilnicima. Dakle, tu ne postoji ništa sporno, nezakonito i nemoralno. Kad je riječ o usporedbi naše cijene i ostalih pružatelja taksi-usluga koji naplaćuju manje, želim reći da nismo u poziciji uspoređivati se s njima i to nam nije u interesu. Niti konkuriramo na njihovoj razini posla. Naša interna politika je da nam nije cilj uspoređivati se s njima niti raditi na njihov način. Ne znam što očekujete da ću vam reći o tome, da mi serviramo ‘zlatni zrak‘ u vozilima pa da na temelju toga formiramo cijene? Neću vam to kazati. Činjenica jest da smo svi na tržištu, ali ponavljam, nama nije cilj konkurirati drugima i ne želimo se uspoređivati s njima. Vi želite da vam obrazložim po čemu smo mi bolji ili lošiji od drugih, ali nama to nije cilj. Niti biti bolji, niti lošiji. Naša je usluga na maksimalno kvalitetnoj razini i to je ono što vam mogu reći", zaključio je Cirimotić za Dnevnik.hr.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 10:55