Njima nikad nije kriza

Posao cvate na svim frontama: Ljupka ima svoj brand i planira u ugostiteljstvo, Škorin poduzetnički duh nikad ne miruje, a jedan je biznis posebno popularan


Ines Madunić
13.06.2019.17:00
Posao cvate na svim frontama: Ljupka ima svoj brand i planira u ugostiteljstvo, Škorin poduzetnički duh nikad ne miruje, a jedan je biznis posebno popularan
Biljana Gaurina, Bruno Konjević/Cropix

sažeto

Estrada je prepuna ekipe koja zna zaraditi novac na više od jednog načina


Ines Madunić
13.06.2019.17:00

Nakon što je više od godinu dana izbivao iz medija, nedavno je Hrvoje Šalković ponovno došao u centar pozornosti. Književnik i putopisac pričao je o svom novom poslu kojem se posvetio u posljednjih godina, a to je ugostiteljstvo.

"Dojadila mi je čitava ta priča javnog života, postao sam dosadan sam sebi, gore od toga valjda ne može. U međuvremenu sam otvorio restoran i sportski bar. Ugostiteljstvo je moja branša, već se nekoliko godina bavim njime. To ili ne voliš, pa se makni od toga, ili to obožavaš, pa se ne mičeš iz lokala. Ima tu puno posla, radiš obračune, tučeš se s dobavljačima, zaprimaš robu, radiš inventure, satnicu rada za djelatnike, pa se onda hrvaš s inspekcijama, onda navečer dočekuješ goste. Svaki dan dođu novi problemi, riješiš ih i ideš dalje", ispričao nam je nedavno.

Promo

Šalković je samo jedan od mnogih koji su postali poduzetnici na sceni. On je, doduše, zamijenio slavu za ugostiteljstvo, ali njegov je posao jako uspješan, a kaže i da će se pisanju vratiti kad-tad.

On nije jedini koji ima poduzetnički "nos". Na estradi je mnogo onih koji su svoje strasti pretvorili u uspješan biznis.

Jedan od talentiranih za posao svakako je Miroslav Škoro. Glazbenik se bavi mnogim stvarima osim samog pjevanja. Prošle je godine doktorirao ekonomiju pa postao predavač na Sveučilištu Sjever, tijekom Adventa u Zagrebu ima svoju "kućicu", a počeo je i proizvoditi vino koje je višestruko nagrađivano. U svemu je prilično uspješan, a ni u glazbi mu ne ide loše - na estradi je već više od 30 godina, a kako bi bio još učinkovitiji, ima i svoj studio. Vidi se kako je ekonomija bila pravi izbor za njega.

Emica Elveđi/Cropix

Nekad jedna od naših najuspješnijih manekenki, Ljupka Gojić Mikić posvetila se prvo obitelji s nogometašem Mihaelom Mikićem, s kojim ima tri kćeri. Neko su vrijeme živjeli u Japanu, a netom prije Ljupka je s mamom krenula u posao. Osnovala je modni brand Petit Jolie, koji su u početku karakterizirale djevojčice na kariranim haljinama, no otad je prošlo dosta vremena, a Ljupka se orijentirala na jednostavne krojeve i udobnu, ali trendi odjeću s pomakom za prave urbane djevojke.

Kad su se nakon osam godina vratili u Zagreb, ona i suprug odlučili su pokrenuti još jedan obiteljski posao žele otvoriti slastičarnicu.

Biljana Gaurina/Cropix

"Ja sam tip koji voli riskirati i misli da koliko ulažeš toliko će ti se vratiti - ili se samo tješim, ne znam. To sam povukla od pokojnog djeda tu crtu, ali volim riskirati, volim raditi sa svojom obitelji, s guštom se posvađam i pomirim s njima, dosta smo svi kreativni. Bio je strah pokretati svoj biznis, pogotovo modnu liniju, ali to je bio pozitivni strah, adrenalin koji vuče naprijed. Tip sam žene koji je navikao raditi, bila sam velika karijeristica i ostvarila svoje snove neke na tom polju, a onda sam morala negdje nastaviti dalje. Ne razmišljam previše o uspjehu, ne razmišljam previše o zaradi, radim iz gušta. Slastičarna isto dolazi iz gušta jer svi volimo jesti tako da su svi uključeni, čak i cure osmišljavaju imena kolača i svašta nešto. Isto je prisutan strah i adrenalin, ali baš to je dobar pokazatelj", rekla je u intervjuu za 100posto Ljupka.

Obiteljski posao pokrenula je i Indira Levak, koju je suprug Miroslav Levak potaknuo da počne dizajnirati namještaj. Počelo je tako da je osmislila neke dijelove namještaja za njihov dom, a to se jako svidjelo njezinim prijateljima. Suprug Miroslav, inače osobni trener koji i sam dizajnira i to sprave za vježbanje, predložio da naprave liniju vrtnog namještaja.

"Najviše me fascinira moderan stil, minimalizam, čiste i ravne linije, no prvenstveno kvaliteta. Kako sam često znala naići na namještaj loše kvalitete, sada mi se ukazala prilika da kroz svoju kolekciju to ispravim. Čvrstoća i dugovječnost vodile su me kroz dizajn svakog od ovih komada, a dodatnu inspiraciju našla sam za vrijeme putovanja u Veronu gdje me naprosto oduševio talijanski dar za dizajn", rekla je Indira.

Sa suprugom, tadašnjim zaručnikom Nenadom Tatarinovim, i Maja Šuput pokrenula je biznis. Tvrtka "Majushka" bavi se proizvodnjom i prodajom suvenira s Majinim imenom. Tako možete kupiti mikrofone, majice, kape, natikače, čarape... Što god poželite s Majinim imenom. Baš kao i Škoro, i Maja se okušala na Adventu, gdje je imala svoju kućicu.

 
 
 
View this post on Instagram

Ako želiš Majushka majicu koja će podići sve tvoje modne kombinacije, naruči je putem webshopa i dočekaj toplije dane spremna! 😊

A post shared by Majushka Official (@majushkaofficial) on Mar 12, 2019 at 5:12am PDT

Osim što je uspješan kazališni, televizijski i filmski glumac te voditelj, Rene Bitorajac odnedavno je i vlasnik kazališta. S kolegom Brankom Đurićem Đurom prošle godine osnovao je "Ludu kuću" u centru Zagreba i već na samom početku krenulo im je odlično.

Boris Kovačev/Cropix

"Glavni cilj nam je da se publika koja kupi kartu i dođe kod nas osjeća zadovoljno i da se prije svega dobro zabavi i opusti. Četvrto smo po veličini kazalište u gradu Zagrebu, jedino privatno kazalište s vlastitom zgradom i pozornicom u Hrvatskoj i još k tome potpuno opremljeni, a zbog mogućnosti mijenjanja postava gledališta i multifunkcionalni. Na sve smo se odlučili jer nam se eto ukazala prilika da ostvarimo svoje dječačke snove i jer smo bili dovoljno ludi da se upustimo u projekt Lude kuće. Da smo kockari ili ugostitelji vjerojatno bi otvorili casino ili restaurant, ovako nismo dvojili. I da, u početnoj smo fazi tražili i trećeg partnera, ali nije bilo dovoljno ludih", rekao je za 100posto Rene.

Maja Šuput

Indira Levak

Miroslav Škoro

estrada

Ljupka Gojić Mikić

Hrvoje Šalković

poduzetnici

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter