Nemoj biti dio statistike

EXIT na duhovit način u novoj društvenoj kampanji poručio: 'Ostanimo čisti!'


100posto
03.07.2019.07:50
EXIT na duhovit način u novoj društvenoj kampanji poručio: 'Ostanimo čisti!'
Promo

sažeto

Kampanja želi educirati mlade o štetnom djelovanju narkotika te načinu na koji se oni prenose


100posto
03.07.2019.07:50

"Ostanimo čisti", poruka je velike nacionalne kampanje za čist život bez narkotika, koju je pokrenula EXIT fondacija uz podršku Ministarstva zdravlja i Telekoma Srbije, te kreativni koncept agencije McCann Beograd i podršku agencije Drive.

Exit/Promo

Kampanja #StayClean za cilj ima da mlade na jedan zabavan i krajnje jedinstven način usmjeri k edukativnom sadržaju o štetnosti uporabe narkotika, koji je na službenoj stranici Stayclean.rs pružila Komisija za borbu protiv narkomanije u školama. Pitanje "Da li znaš odakle dolazi tvoja roba?", na hrabar i intrigantan način skreće pažnju javnosti na štetne posljedice upotrebe narkotika, ali i na krajnje nehigijensko krijumčarenje zbog koje bi se svatko trebao zapitati je li to nešto što zaista želi u svom životu.

Kampanja nudi brojne korisne i krajnje razumljive informacije o štetnom djelovanju različitih narkotika po mentalno i fizičko zdravlje, ali i brojne druge sadržaje među kojima su i zabavne video igrice koje prikazuju u kakvim se sve dijelovima tijela, krajnje nehigijenski prenose narkotici.

Exit/Promo

Prema podacima istraživanja, u Srbiji je registrirano preko petsto ovisnika o opijatima koji su započeli liječenje. Prosječan uzrast kada se počinje s eksperimentiranjem s drogama, najčešće marihuanom, je 16 godina, a prosječan uzrast kada se počinje s korištenjem heroina je 21 godina.

Zabrinjava i podatak iz posljednjeg istraživanja, prema kojem je u Srbiji evidentirano 89 smrtnih slučajeva povezanih s upotrebom droge, a epidemiološki podaci ukazuju da je prosječan uzrast heroinskih ovisnika koji su na liječenju oko 33 godine. Zbog toga je cilj #StayClean kampanje da djeluje preventivno, prije svega na mlade koji još uvijek nisu postali konzumenti narkotika, a da one koji to jesu, odvrati od uporabe droga prije nego što postanu dio mračne statistike.

Exit/Promo

EXIT fondacija, kao pokretač ove inovativne borbe za čist život bez narkotika, na samom festivalu ponudit će brojne sadržaje iz #StayClean kampanje za sve svoje posjetitelje. Tako će se EXIT, prije svega mladima, obratiti na jedan neposredan način, koji ih neće odbiti od ove važne društvene teme, već naprotiv, zainteresirati da se informiraju i da na kraju, kako to kampanja poručuje, ostanu potpuno čisti.

Exit festival

Exit fondacija

Stay clean kampanja

newsletter

Prijavite se na Newsletter