Predatori vrebaju djecu

YouTube zbog bojkota oglašivača objavio rat pedofilima koji se okupljaju pod snimkama djece


Valerija Bebek
27.02.2019.08:00
YouTube zbog bojkota oglašivača objavio rat pedofilima koji se okupljaju pod snimkama djece
Profimedia

sažeto

Od prošlog tjedna počelo je masovno otkazivanja oglašavanja na tom servisu, reakciju nije trebalo dugo čekati


Valerija Bebek
27.02.2019.08:00

Nakon što se YouTube našao usred bojkota velikih oglašivača, taj je servis obrisao više od 400 kanala i zabranio komentiranje pod desetinama milijuna vide, s ciljem da očisti sustav od pedofila.

Kontorverznu pretpostavku da se pedofili okupljaju u komentarima iznio je bivši YouTuber Matt Watson koji je u 20-minutnom videu objasnio na koji način si pedofili u komentarima signaliziraju da je neki sadržaj moguće iskoristiti, a tu je pojavu nazvao "soft core pedofilskim lancem".

Pedofili međusobno komuniciraju u komentarima i razmjenjuju linkove ilegalne pornografije, izjavio je Watson. "Oni ostavljaju linkove na stvarnu dječju pornografiju u komentarima na YouTubeu", rekao je Watson i dodao da algoritam YouTubea, zbog neke greške u programiranju, čak i olakšava takvu razmjenu.

Veliki brendovi povukli reklame

Tijekom prošlog tjedna Disney, Nestle i Epic Games povukli su svoje oglase sa YouTubea, koji je u vlasništvu Googlea. A zatim su isto učinile i kompanije AT&T i Hasbro.

"Sve dok Google ne bude mogao štititi naš brend od uvredljivog sadržaja bilo koje vrste, mi uklanjamo sve reklame sa YouTubea", navodi se u izjavi AT&T-a.

Svake minute 400 sati video materijala

Ovakvi problemi nisu rjetkost na internet platformama na kojima se objavljuje mnogo sadržaja. Iz YouTubea navode da se svake minute objavi oko 400 sati video materijala, i da ta kompanija zapošljava oko 10.000 ljudi koji pregledaju sadržaj prijavljen kao neprikladan.

U YouTubeu čine sve kako bi uvjerili druge kompanije da čine sve kako bi zaštitili djecu. "Sigurnost djece je bila i ostala naš prioritet", navodi se u izjavi koju su poslali najvećim brendovima. YouTube je, prošlog tjedna, suspendirao milijune sumnjivih komentara.

Watson je u svom videu objasnio kako funkcionira pedofilski lanac na toj platformi. Okupe se ispod videa u kojima djevojčice rada neke normalne stvari - poput šminkanja. Ali u komentarima objavljuju linkove koji vode videosnimkama s djecom koja su seksualizirana.

YouTube algoritam potom korisniku nudi druge video-snimke koje posjećuju pedofili. Watson tvrdi da se nakon toga korisniku nude samo takvi sadržaji, a na nekima od njih nalaze se i reklame.

pedofilija

YouTube

YouTuber

pedofili

Matt Watson

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter