afera koja potresa crnu goru

Skandal na auto-putu: Vlada prvo zaboravila petlju, zatim napajanje infrastrukture strujom, a sad i priključne puteve


100posto
26.09.2018.16:00
Skandal na auto-putu: Vlada prvo zaboravila petlju, zatim napajanje infrastrukture strujom, a  sad i priključne puteve
Cropix

sažeto

Govorka se da su Vladu Kinezi još krajem 2015. godine obavijestili da u ugovoru teškom 809,6 milijuna eura nema priključnih puteva do petlje na Veruši i Mateševu


100posto
26.09.2018.16:00

Veliki skandal ovih dana potresa Crnu goru, naime njihova Vlada prilikom ugovaranja izgradnje prioritetne dionice od Smokovca do Mateševa, zaboravila je uključit priključne puteve u dužini od 6,4 kilometra do petlji Veruša i Mateševo.

To znači da mještani Veruše i Mateševa prema tom planu ne mogu se priključiti na autoput, a isto tako se ni isključiti s njega, pišu crnogorski mediji. A ti priključni putevi bi građane mogli stajati, prema procjeni stručnjaka, dodatnih pet milijuna eura. 

To nije prvi biser oko te autoceste, jer je Vlada prvo u sklopu ugovora s kineskim CRBC-om zaboravila ugovoriti petlju na Smokovcu, zatim napajanje infrastrukture strujom, kao i priključke za vodu.

No, govorka se da su Vladu Kinezi još krajem 2015. godine obavijestili da u ugovoru teškom 809,6 milijuna eura nema priključnih puteva do petlje na Veruši i Mateševu. No, čini se da se Vlada nije s time previše zamarala, dok cijela afera nije procurila u javnost. 

Ideja gradnje autoputa od obale do Srbije datira od 2005., godinu dana prije nego je Crna Gora izglasala neovisnost. Projekt je zagovarao Milo Đukanović, koji je obnašao predsjedničku ili premijersku dužnost u toj zemlji neprekidno od 1991. godine, a ove godine je izabran za predsjednika Crne Gore. 

Crna Gora

afera

autocesta

newsletter

Prijavite se na Newsletter