Obrazovnim programom Coca-Cola ulaže u budućnost mladih

"Povećavamo konkurentnost mladih i njihove izglede za zaposlenje"


Dina Plevnik Hajduk
29.11.2017.15:40
"Povećavamo konkurentnost mladih i njihove izglede za zaposlenje"
Press foto

sažeto

Program Coca-Colina podrška mladima obuhvaća 250 polaznika u dobi od 18 do 30 godina koji su završili školovanje, ali su nezaposleni i ne sudjeluju u drugim programima osposobljavanja


Dina Plevnik Hajduk
29.11.2017.15:40

Kako bi povećala zapošljivost mladih i pridonijela rješavanju problema njihove nezaposlenosti, Coca-Cola HBC Hrvatska nedavno je pokrenula besplatni obrazovni program koji mladima pruža mogućnost za stjecanje poslovnih i životnih znanja i vještina traženih na tržištu rada, ali nedovoljno zastupljenih u programima formalnoga obrazovanja.

Program Coca-Colina podrška mladima obuhvaća 250 polaznika u dobi od 18 do 30 godina koji su završili školovanje, ali su nezaposleni i ne sudjeluju u drugim programima osposobljavanja. U prošla su se dva tjedna održale trodnevne radionice u Zagrebu i Osijeku, jedna je upravo u tijeku u Sisku, doć će se ona u Splitu te još jedna grupa u Zagrebu održati do 15. prosinca. Vrijednost programa svakako je u samim predavačima, cijenjenim stručnjacima dr. sc. Predragu Pali, Vesni Kezdorf, dr. sc. Andreju Grubišiću, Vesni Vrga Perović i Igoru Brnečiću, koji sudionike programa podučavaju poslovnim vještinama poput poslovnog planiranja, financijske pismenosti, upravljanja vremenom te prodajnih i pregovaračkih vještina.

Press foto

Predrag Pale, dugogodišnji sveučilišni nastavnik na FER-u koji u sklopu programa predaje Poslovno planiranje objašnjava da je, između ostaloga, cilj programa potaknuti polaznike na
samozapošljavanje umjesto da čekaju da ih netko zaposli. „S jedne ih strane želimo ohrabriti da razmišljaju o vlastitome poduzetničkom pothvatu, ma kako malen bio, primjerice davanje instrukcija ili čuvanje kućnih ljubimaca. S druge im želimo ukazati na važne čimbenike bez kojih njihova ideja gotovo da nema mogućnosti za uspjeh. Zahvaljujući znanjima stečenima tijekom Coca-Colina programa mladi će se zasigurno moći bolje predstaviti poslodavcima, ali i pokrenuti vlastitu poduzetničku priču“, tvrdi Pale.

Profimedia

Andrej Grubišić, financijski savjetnik koji u sklopu programa predaje Financijsku pismenost, također ističe da program povećava izglede mladih na tržištu rada: „Svrha je programa predstaviti osnovne poslovne i komunikacijske vještine kako bi mladi povećali svoju konkurentnost i bolje se snalazili na tržištu rada. On im pruža priliku i za razmjenu praktičnih iskustava i savjeta koji se ne mogu pronaći u uobičajenoj akademskoj literaturi, nego proizlaze iz svakodnevnoga praktičnog rada predavača“.

Profimedia

Radionice su dosad održane u Zagrebu i Osijeku. Jedna od predavačica, Vesna Vrga Perović, inače savjetnica u području upravljanja projektima, vrlo je zadovoljna zauzetošću polaznika: „Coca-Cola je osigurala uvjete za održavanje programa na razini najboljih poslovnih škola u Europi. Uz pomoć svojih menadžera, ujedno mentora u programu, ne samo da smo postavili vrlo ambiciozne ciljeve za radionicu o upravljanju projektima, nego smo ih doista i ostvarili. Skupina od 50 sudionika po radionici omogućuje dobar timski rad u malim skupinama, a u stankama umrežavanje s velikim brojem profesionalaca i kolegama polaznicima. Drago mi je što sam dobila priliku raditi s ovako motiviranom skupinom mladih ljudi koji su u potpunosti iskoristili prigodu koja im je pružena.“ Coca-Colina podrška mladima u Hrvatskoj se provodi u suradnji s partnerom, Grupom Selectio, vodećom grupacijom specijaliziranom za savjetovanje u ljudskim potencijalima i potrazi za kadrovima, čiji su stručnjaci u programu zaduženi za radionice iz životnih vještina. U njihovoj će bazi ostati i svi životopisi polaznika, što je prilika za poboljšanje izgleda polaznika u budućem pronalaženju zaposlenja.

Profimedia

Iako prvi krug radionica završava 15. prosinca, svi prijavljeni kandidati koji zbog ograničenog broja mjesta nisu dobili prigodu za sudjelovanje, tu će mogućnost dobiti već početkom sljedeće godine kad će biti organizirana dodatna radionica.

Svi zainteresirani koji se još nisu prijavili mogu to učiniti u iduće dvije godine kad će se projekt proširiti i na druge gradove te obuhvatiti više od dvije tisuće polaznika.

Više podataka o programu dostupno je OVDJE. 

Coca Cola

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter