POPULARNA IGRA DOBILA 'OSJEĆAJNU' VERZIJU

Kako milijenijaci pokazuju manje interesa za materijalne stvari Monopoloy prilagodio igricu njihovim željama


Tomislav Kukec
29.11.2018.10:25
Kako milijenijaci pokazuju manje interesa za materijalne stvari Monopoloy prilagodio igricu njihovim željama
Hasbro

sažeto

Zasad nije poznato hoće li novi proizvod doći i na hrvatsko tržište, no može se naručiti preko interneta


Tomislav Kukec
29.11.2018.10:25

Pod sloganom "Zaboravite na nekretnine, ionako si ih ne možete priuštiti" najveći svjetski proizvođač igara Hasbro predstavio je najnoviju verziju popularne društvene igre Monopoly. 

Veganske farme, bistroi i festivali

Ovog puta riječ je o "monopolyu za milenijalce" u kojem igrači neće biti toliko fokusirani na zgrtanje novca i imanja, već na prikupljanje pozitivnih iskustava. Milenijalci, kao osobe rođene od sredine osamdesetih do ranih 2000-ih , pokazuju naime manje interesa za konvencionalne, materijalne stvari, od ranijih generacija. 

Tako se igrači mogu zaustaviti na nekom od festivala, prikupiti iskustva na veganskoj farmi ili odmoriti u bistrou. Nisu sve kritike najbolje, pa čak i neki milenijalci smatraju kako Monopoly nije trebalo dirati. 

Inače, o ovoj se inačici popularne igre govorilo već mjesecima, no dugo se vjerovalo kako je riječ samo o internetskoj izmišljotini, pa su se i svjetski mediji o tome raspisali kad se igra pojavila u ponudi američkog Walmarta.

Zasad nije poznato hoće li novi proizvod doći i na hrvatsko tržište, no može se naručiti preko interneta.

milenijalci

igra

Monopoly

Hasbro

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter