PUTOVANJE IZ PAKLA

'Autobus za Zagreb kasnio je 2 sata, vozači su turiste slali u p...materinu, a meni su rekli: 'Koliko laješ cijelo vrijeme, mislio sam da ti je ovo prvi put da se voziš'


100posto
05.09.2018.21:00
'Autobus za Zagreb kasnio je 2 sata, vozači su turiste slali u p...materinu, a meni su rekli: 'Koliko laješ cijelo vrijeme, mislio sam da ti je ovo prvi put da se voziš'
Ivo Ravlic / CROPIX/Ilustracija

sažeto

Kompanija je putnici uputila iskrenu ispriku te su rekli da će strogo sankcionirati vozače na spornoj liniji


100posto
05.09.2018.21:00

Putnica u ranim tridesetima (podaci poznati redakciji) doživjela je ovih dana čitav niz neugodnosti na putovanju s hrvatskog juga prema Zagrebu. Naime, putnica je autobus tvrtke Promet Makarska čekala na stanici u Gradcu, mjestu na granici splitsko-dalmatinske i dubrovačko-neretvanske županije. Na cesti i sparini je stajala puna dva sata, no autobusa nije bilo, a kako je vrijeme prolazilo njen bijes je rastao. 

'Kad su došli krenuo je šou'

"Zvala sam najbliži autobusni kolodovor u Pločama, no oni nisu znali što mi reći. Nisu znali savjetovati što da radim, kao ni hoće li autobus uopće doći. Konačno sam uspjela doći do nekog broja tvrtke gdje su mi rekli da se dogodila prometna nesreća zbog čega je promet blokiran. Nije im palo na pamet na bilo koji način to javiti kolodvorima koji bi onda mogli obavijestiti putnike. No, pravi šou krenuo je kada je autobus došao", prepričava svoje iskustvo naša sugovornica. 

Vozači, kaže, nisu osjećali baš nikakvu potrebu da se putnicima ispričaju zbog kašnjenja, već su od početka bili bahati i bezobrazni. 

"Jedan od vozača ispočetka mi nije htio dati potvrdu da sam ostavila prtljagu. Htio ju je naplatiti, naravno, ali je očekivao da je neću tražiti. Kad jesam, napravio je grimasu i stavio naljepnicu na kovčeg. Potom je išlo iduće: u Splitu je dvjema strankinjama, koje su ih obojicu nešto htjele pitati, jedan (mlađi) lice rekao da se gone "u p.... materinu", dok je njegov kolega zatvorio vrata busa ženama pred licem. Nisu ga razumjele, ali mi na prednjim sjedalima jesmo, i bilo nam je stvarno neugodno. Potom su nam lagali kako imamo pola sata do odmorišta (a zapravo nas je dijelilo gotovo sat i pol) pokušavajući spriječiti mene i suputnicu da odemo na wc (jedan dečko je pitao može li mu se stati, pa smo i mi otišle na wc). Ima toga još: jednom strancu, koji je sjedio naprijed, na pitanje ima li bus wi-fi, posprdno se nasmijao i uperio prst prema Flixbusu, koji je prolazio u blizini, i rekao mu da ako treba internet, neka drugi put ide s tim busem", prepričava zgode s Promet Makarskom putnica. 

'Rekli su mi da 'lajem'

Kada su se konačno dokoturali do Zagreba, putnica je poželjela izići na stanici kod zagrebačke Koncertne dvorane Vatroslava Lisinskog. Tko god se barem jednom vozio s mora prema Zagrebu zna da je to već godinama uobičajeno autobusno stajalište za putnike koji presjedaju na drugo prijevozno sredstvo, jer im je u neposrednoj blizini zagrebački Glavni kolodvor, gdje se nalaze vlakovi i autobusi. No, ni tu se vozači nisu pokazali previše susretljivima. 

"Ne kompliciram im život apsolutno nikako time. Pristaju stati, ali čujem kako prigovaraju. Na samom izlasku mi taj mlađi kaže kako ne bi trebali stajati na stajalištima gradskih autobusa, na što mu ja kažem da kužim, ali da mi zadnjih 12 godina, koliko putujem na toj relaciji, nikad nitko nije odbio stati. Potom slijedi vrhunac. Stariji vozač (onaj bez kose) izlazi van, da mi preda prtljagu, na što mi se mlađi obrati rečenicom: "Koliko laješ cijelo vrijeme, mislio sam da ti je ovo prvi put da se voziš". Šokirana, molim da mi ponovi, jer mislim da sam krivo čula. Ponavlja mi. Naravno, kažem da mi nismo na "ti", da sa mnom tako ne razgovara i da ću se žaliti", kaže putnica koja je nakon putovanja doista uputila prigovor kompaniji zatraživši povrat novca. Odgovor je brzo dobila i to od voditelja prometa tvrtke. 

Kompanija uputila ispriku

Jako nam je žao zbog neugodnosti koje ste pretrpjeli i želimo Vam se ovim putem duboko ispričati za ovaj neugodan niz događaja. Isto tako tražimo od Vas malo razumijevanja kad je u pitanju kašnjenje autobusa, jer i sami znate da je policija blokirala promet na tom dijelu ceste zbog teške prometne nesreće. Nažalost, na takve nepredviđene situacije ne možemo utjecati i ne smatramo se odgovornima za kašnjenja uzrokovana ovakvim događajima. Ono na što možemo utjecati je predmet Vašeg drugog e-maila i uvjeravamo Vas da će vozači biti najstrože kažnjeni, kako zbog neprimjerenog i bezobraznog ponašanja, tako i zbog zaustavljanja i iskrcaja putnika na za to nepredviđenim mjestima (u Vašem slučaju na stajalištu ZET-a)

Putnici se preko našeg portala ispričao i direktor tvrtke Igor Tomašić koji kaže kako na činjenicu da je zbog prometne nesreće cesta bila zatvorena u oba smjera kompanija nikako nije mogla utjecati. Ističe da je kompanija o kašnjenju i komplikacijama na putu obavijestila kolodvore u Splitu i Makarskoj.

Što se, pak, ponašanja vozača tiče, direktor kaže kako će događaj biti istražen te će, utvrdi li se da je istina ono što je putnica prijavila, oni biti najstrože kažnjeni. Zanima nas kako je uopće moguće otkriti tko tu govori istinu, s obzirom da će vozači sigurno zanijekati incident. 

"Pratimo prijave protiv vozača i već otprilike znamo tko može stvarati probleme", rekao nam je direktor tvrtke. 

putovanje

autobus

iskustvo

Promet Makarska

newsletter

Prijavite se na Newsletter