Kamo ide ovaj svijet?

Zbog ove termos šalice vlada opća histerija, a više je ljudi svjesno riskiralo i dobilo otkaz!?

Trgovački lanac u kojem su bili zaposleni drži se pravila "zabranjena je kupnja robe velike potražnje", no njihovi radnici nisu odoljeli, čak i po cijenu otkaza

Više radnika američkog trgovačkog centra Target riskiralo je i u konačnici dobilo otkaz jer su, unatoč strogim propisima tvrtke u kojoj rade, odlučili kupiti termos šalicu brenda Stanley. Riječ je o prijenosnoj šalici-boci s velikom bočnom ručkom i plastičnom slamkom koja je trenutno u spomenutoj trgovini u ponudi u limitiranoj ružičastoj boji, napravljenoj u suradnji s brendom Starbucks.

Proizvod je kreacija 111 godina starog brenda posuđa Stanley, a najveća mu je prednost što može stati u držač za čašu u svakom automobilu, što ima ručku, pa ne može ispasti u ruku, zatim i to što ima poklopac koji se otvara i konačno, ali ne manje važno, što piće drži hladnim satima.

U prodaji je u trgovinama kao što je Target u desecima boja, od klasičnih, preko neutralnih do trendi nijansi kao što je ružičast, a može se naručiti i online putem Stanleyjeve web stranice, gdje je možete dobiti sa željenom gravurom u obliku teksta ili slike po izboru.

Što se tiče cijene, obično se kreće od 35 do 45 dolara, ovisno o veličini i stilu.

I sad se vjerojatno pitate, u čemu je "caka" s otkazima zbog te megapopularne šalice-boce ako je dostupna u trgovinama i online?! Nije neobična histerija oko kupnje novih boja ovog proizvoda, stoga se trgovački lanac Target ugovorom koji sklapa s radnicima pokušao osigurati, da u takvim trenucima ne "dođu u napast" i posegnu za proizvodima za kojima vlada velika potražnja. Izričito stoji kako je "zabranjena kupnja robe velike potražnje". Međutim, neki su se radnici na to oglušili.

"Članovi našeg tima ne mogu koristiti svoj status kako bi stekli nepravednu prednost nad kupcima kada je u pitanju kupnja robe", stoji u priopćenju koji je iz Targeta poslan Business Insideru.

Mediji tvrde kako su se na društvenim mrežama pojavila brojna svjedočanstva koja navode da su radnici Targeta dobili otkaz ili su svjedočili otpuštanju drugih zbog kupnje šalica limitirane edicije. Jedan korisnik Reddita prisjetio se razgovora s kolegom o tome da smjene nisu pokrivene, da bi potom saznao da je nekoliko ljudi iz spomenutog razloga dobilo otkaz.

"Onda su me obavijestili da je četiri ili pet naših kolega također upravo otpušteno, jer su kupili Starbucks x Stanley šalicu. Pretpostavljam da su ih sakrili i potom kupili. Je li šalica stvarno vrijedna vašeg posla?", zapitao se.

Inače, brend Stanley postoji od 1913. kada je osnivač William Stanley Jr. "spojio vakuumsku izolaciju i čvrstoću čelika" kako bi stvorio prvu bocu, navodi se na web stranici tvrtke.

Iako je brend popularan desetljećima, Stanley čaše od 1,1 litru dosegle su novu razinu popularnosti u siječnju prošle godine kada su se počele pojavljivati u popularnim TikTok videima ili u rukama influencera. Hype oko njih tu nije stao.

U studenom je jedna žena, odnosno njezin video, postao viralan, nakon što je otkrila da joj je automobil izgorio s njezinom Stanley šalicom - i da je, zamislite, preživjela s preostalim ledom u njoj. Spomenuta tvrtka joj je tada poklonila više šalica i potpuno novo vozilo marke Mazda. Od tada video je pogledan više od 92 milijuna puta. TikTok je zatim eksplodirao prošlog mjeseca zahvaljujući snimci mladih ljudi koji su primali Stanley šalice kao blagdanske darove.

Pojam za pretraživanje "Kids Getting Stanley Cups for Christmas" rezultira desecima videozapisa s više od 32,2 milijuna pregleda.

U mnogim od ovih isječaka djeca i tinejdžeri vide se kako vrište, plaču i grle članove svoje obitelji nakon što su otvorili poklon i shvatili što su dobili. U siječnju, ružičaste i crvene Stanley šalice puštene su u prodaju u Targetu. Povod je, naravno, Valentinovo. I, pogađate, evo opet histerije. Mnogi TikTok video zapisi prikazuju kupce kako hrle u lokalne trgovine tražeći priliku da ih kupe, a u pozadini se čuju zaposlenici koji ističu broj šalica koje mogu kupiti, a to je - maksimalno dvije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. travanj 2024 14:42