trikovi trgovaca

Ovo je jedini razlog zašto se mandarine i naranče prodaju u crvenim mrežicama. Razlog je ustvari nevjerojatno smiješan, ali pokazuje da je sve dobro smišljeno


100posto
04.11.2019.17:00
Ovo je jedini razlog zašto se mandarine i naranče prodaju u crvenim mrežicama. Razlog je ustvari nevjerojatno smiješan, ali pokazuje da je sve dobro smišljeno
Profimedia

sažeto

Jeste li primijetili da naranče i mandarine u trgovinama nikada nisu u plavim ili ljubičastim mrežicama?


100posto
04.11.2019.17:00

Možda ste primijetili da se naranče i mandarine u supermarketima uvijek prodaju u crvenim mrežicama. Za razliku od njih limun se uvijek prodaje u bijeloj, žutoj ili zelenoj mrežici. A razlog ovakvog odabira pakiranja čini se nije slučajan.

Izgledaju rumenije

Željko Puhovski/CROPIX

Naime u crvenoj mrežici mandarine izgledaju rumenije, odnosno, zrelije, poželjnije pa je i veća vjerojatnost da će ih kupci poželjeti kupiti. Trgovci se služe istim trikovima kada su u pitanju i limun i grejp kojima najbolje odgovoraju bijela, žuta ili zelena mrežica.

Veće košarice više kupnje

Nije slučajno ni to da su košare u prodavaonicama sve veće, a Martin Lindstrom, autor knjige koja se bavi trikovima trgovaca kaže da zahvaljujući većim košarama kupci kupuju 19 posto više proizvoda. 

Jedan od načina da povećaju prodaju je i trik trgovaca da frižidere s mlijekom i mliječnim proizvodima stave na kraj prodavaonice, jer upravo to su proizvodi koje većina kupaca svakodnevno kupuju. Baš zbog takvog razmještaja, kupac mora obići cijelu prodavaonicu samo da dođe do osnovnih namirnica koje mu trebaju, a i time je velika vjerojatnost da će mu nešto neplanirano zapeti za oko po putu.

prodaja

mandarine

dućani

kupci

naranče

vrećice

kupnja

newsletter

Prijavite se na Newsletter