Za fit sladokusce

Nekoliko načina da unesete proteine u kolače i slastice


Dina Plevnik Hajduk
05.12.2017.08:45
Nekoliko načina da unesete proteine u kolače i slastice
Profimedia

sažeto

Neka vaši ovogodišnji kolači budu dobri za vaše tijelo


Dina Plevnik Hajduk
05.12.2017.08:45

Blagdanski dani se bliže, a čak i oni koji su u opasnom treningu razmišljaju o spremanju kolača koji će obogatiti blagdanski stol.

Pokušavate li pronaći način da uživate u slasticama, a u isto vrijeme ne osjećate krivnju, fokusirajte se na recepte sa sastojcima koji su dobri za vaše tijelo i puni proteina.

Proteini, odnosno bjelančevine, uz vodu su, najvažnija tvar u tijelu pa su tako i važan čimbenik rasta i razvoja svih tjelesnih tkiva.

Važan su dio prehrane sportaša i amatera koji se bave vježbanjem, bez obzira na to žele li dobiti na masi ili skinuti kilograme, naravno uz drugačiji plan prehrane.

Malom izmjenom recepata ili potragom za novima, lako ćete pronaći deserte pune proteina, koji će zadovoljiti vašu strast za slatkim, i vaše tijelo.

Profimedia

Nadolazećeg Božića, u deserte prošvercajte ove namirnice pune proteina, neće vam biti žao!

1. GRČKI JOGURT

Kiselo vrhnje u desertima zamijenite finim, kremastim grčkim jogurtom. Ima manje kalorija, i pun je proteina.

2. TOFU

Pri izradi parfe kolača, britanskog triflea i smoothieja, dobro izmiksani tofu pun proteina mogao bi biti vaš magičan sastojak.

3. MASLAC OD KIKIRIKIJA

Na internetu postoji velik broj fantastičnih recepata s maslacem od kikirikija koji je bogat dobrim mastima, proteinima i kalijem. Nemojte ih izbjegavati!

4. PROTEINSKI PRAH

Znamo, očito je, ali pali. Proteinski prah možete koristiti pri izradi muffina, lava kolača, biskvita, čokoladnih kolača s kremom...mogućnosti su zaista brojne.

Dobar vam tek!

Dodatnu inspiraciju za blagdane pronađite u našem blagdanskom specijalu.

recept

bubble božić

fitness

zdrava prehrana

kolači

protein

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter