PRLJAVO TIPKANJE = VEĆA SREĆA

Ljudi koji prakticiraju sexting su zadovoljniji vlastitim seksualnim životom


Iris Hazler
23.06.2017.21:00
Ljudi koji prakticiraju sexting su zadovoljniji vlastitim seksualnim životom
Profimedia

sažeto

Netko se služi seksi igračkama, netko gleda porniće, a netko šalje prljave poruke


Iris Hazler
23.06.2017.21:00

Studija medicinske web stranice Dr.Ed.com pokazala je kako je čak 61% ljudi koji prakticiraju sexting izuzetno zadovoljno svojim seksualnim životom. U istraživanju je sudjelovalo sveukupno 1000 Amerikanaca i Europljana, a ispada kako je slanje prljavih porukica odličan način za začiniti ljubavnu vezu.

Zanimljivo je i kako muškarci više vole slati svoje gole fotke od žena, a sexting je u jednakoj količini prisutan kod novih veza kao i u dugogodišnjim brakovima.

Ipak, frajeri su ti koji će prije poslati prljavu poruku osobi koju još nisu ni upoznali, i to u dvostruko većem postotku od žena.

U većini slučajeva šalju svoje fotke na kojima se vidi lice, a zanimljivo je kako Amerikanci najčešće šalju famozne ''dick picove'' (29%), dok su Europljani malo decentniji i šalju fotke golog torza (30%). Kod žena u Americi i Europi je jednak prosjek slanja fotki grudi, ali Amerikanke vole začiniti stvari svojim pozadinskim atributima.

Jedno od najčešćih pitanja kada ekipica dobije u poruci golu fotku jest- što sada? Izbrisati je, ostaviti u memoriji mobitela, treba li se izričito naglasiti da se slika izbriše?

Čak 49% muškaraca će spremiti dobivene slike, dok će 30% žena inzistirati da se one izbrišu čim prije, a to radi samo 22% frajera.

Sexting je uvijek u jednu ruku riskantan jer postoji strah da će fotke završiti u krivim rukama ili javno objavljene, a neugodnih iskustava je doživjelo 19% frajera iz Europe i 15% žena, dok je u Americi niži postotak od 8% muškaraca i 7% žena koji su bili ucjenjivani uz sadržaje iz sexting poruka.

Stoga, pamet u glavu, dobro razmislite kome šaljete kakav sadržaj i onda se prepustite uživanju!

seks

seksualnost

seksualni život

sexting

Podijeli članak

newsletter

Prijavite se na Newsletter