ZANIMLJIVA LISTA

Privukli su pažnju kad su bili novi: Ovo je top 10 čudnih europskih automobila 2000-ih

Riječ je o modelima koje sigurno poznajete, a jasno su neuobičajeni, i to ne na loš način, jer su bili nešto ‘čudno‘

Najčudniji europski automobili 2000-ih

 WheelsAge

Zasigurno je tijekom prošlih desetljeća bilo mnogo čudnih automobila. U ovom popisu usredotočit ćemo se na one iz Europe, i na početak ovog stoljeća. Riječ je o modelima koje sigurno poznajete, a jasno su neuobičajeni, i to ne na loš način, jer su privukli pažnju jer su bili nešto ‘čudno‘.

1. Volkswagen CrossTouran

image

Volkswagen CrossTouran

Volkswagen AG

Istina je da je sada svaki crossover i jednovolumen moderan, no kada je Volkswagen predstavio Tourana, ljudima je ideja o avanturističkom monovolumenu bila veoma neobična. Imao je nešto viši ovjes, veće gume i plastične zaštite na podvozju.

2. Volvo C30 R-Design

image

Volvo C30 R-Design

Volvo

Volvo C30 bio je neobičan u svom segmentu. Dijeleći platformu s Focusom, Volvo je odlučio napraviti vlastiti kompakt. Ipak, najšokantnija verzija bila je sportski R-Design, iako s legendarnim petcilindričnim motorom švedske marke nije bio nimalo loš. Dobra kupnja na rabljenom tržištu, bez sumnje.

3. Škoda Yeti

image

Škoda Yeti

Škoda

Škoda Yeti doživjela je mnogo uspjeha u prodaji. Zapravo, mnogi se još uvijek ljute na Škodu jer ju je zamijenila dostojanstvenim, ali dosadnim Karoqom. Yeti je bio savršen brak između kompakta i crossovera. Bio je dostupan čak i s pogonom na sve kotače - praktičan, dinamičan i ekonomičan. Naravno, njegova estetika je bila diskutabilna, iako je ušao u povijest kao jedan od kultnih modela brenda.

4. Opel Zafira OPC

image

Opel Zafira OPC

Opel

Pretpostavljamo da je jedini razlog zašto je Opel odlučio proizvesti Zafiru OPC taj što je Ford predstavio Volvov petcilindrični motor u S-Maxu. Nije to bio baš loš auto, ali je prošao nezapaženo, barem dok nije stigla ova izvedba. Imao je 2,0-litreni turbo benzinski motor od 240 KS koji se također koristio u suvremenoj Astri OPC, a stotku je hvatao za 7,8 sekundi.

5. Renault Vel Satis

image

Renault Vel Satis

Renault

Vel Satis je odličan primjer kako Renault proizvodi svoje proizvodne verzije gotovo bez mijenjanja prototipa. Bila je to veoma čudna kombinacija: monovolumen na vrhu i limuzina na donjoj polovici. Nije bio baš lijep automobil, ali je imao svojih čari. Kvaliteta izrade bila je veoma dobra i uz to je bio dostupan s motorom kojeg je koristio Nissan 350Z.

6. Fiat Multipla

image

Fiat Multipla

Fiat

Automobil kojeg mnogi nazivaju ‘najružnijim na svijetu‘. Ipak, Multipla je bila mnogo više od toga. Za početak, monovolumen nevjerojatnog kapaciteta – unutar njega se moglo smjestiti šest odraslih osoba i sva njihova prtljaga. Praktičnost u svom najčišćem obliku i jasan primjer ‘ne sudite o knjizi po njezinim koricama‘.

7. Citroen C6

image

Citroen C6

Citroen

DS je zasigurno bio najpoznatiji model kojeg je Citroen ikada napravio. 2004. godine francuska marka je pokušala to iskoristiti plasirajući još jednu luksuznu limuzinu s ne tako konvencionalnim dizajnom. Valja napomenuti kako je to bilo vrijeme kada gotovo ni jedna poznata marka nije imala automobil ovog tipa u svom katalogu.

8. Fiat Croma

image

Fiat Croma

Fiat

Fiat Croma bio je jedno od najvećih iznenađenja koje nam je talijanski proizvođač priredio. Zasigurno jedan od čudnih europskih automobila iz 2000-ih. Automobil oblika Kinder jajeta postao je dostupan i s 2.4 JTDm motorom iz Alfa Romea, a vrhunske verzije bile su pune opreme.

9. Mercedes G-klasa Convertible

image

Mercedes G-klasa Convertible

Mercedes-Benz

Pustiti u prodaju SUV kabriolet nema baš previše smisla, ali Mercedes je to učinio s G-klasom, koja je zapravo pravi terenac. On je bio isti kao i verzija s krovom, samo što ga nije imao. Uz to, Mercedes je dodao ‘luksuza‘ s opremom poput klima uređaja i tempomatom.

10. Renault Avantime

image

Renault Avantime

Renault

Konačno, jedan od najčudnijih i najjedinstvenijih automobila koje je Renault ikada napravio bio je Avantime. Sigurno nitko pri zdravoj pameti neće više nikada plasirati ovako nešto na tržište – monovolumen s troja vrata. Koristio je platformu Espacea, ali je u svoju kabinu dodao određene karakteristične detalje, a imao je i gumb za spuštanje svih prozora odjednom.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. svibanj 2024 13:53